Sunday, May 22, 2011

Riadah Keluarga

Salam semuaaaaa...
Best gilerhhhh hari nehhhh...ahahaa....tak keja, bleh la nk jalan - jalan ngan family.....weekend nie berkesempatan berkelah di kampung.....Sekali sekala terasa best plak......Sambil menikmati suasana kampung..terasa senang hati......tak payah nak serabut...selama ni dok serabut kepala hotak kew????iskkk....rasanya tak kottttt...ehehehe....buat-buat serabut kepala hotak ada laaa....ahaha....ntah mcm mn bleh mai idea nk berkelah kat sana....bosan2 duduk umah..baek jalan2 sketttttt.....So..pepagi lagi..mak dah prepare...aku????haaaa....mcm biasa.....prepare jgkkk...tlg prepare depan tv..aku tgk tv..pastu tv tgk aku plk....pastu aku tgk tv blk...pastu tv tgk aku blk...mcm tu la keadaannya..hihi..aiiiiii,bapa byk pastu daaaaaa.....

 errmmmm..bagus jgk ada anak buah nehhhhh...walopon kechik,dah pandai jd assistant mak...baguih2....ringan sket beban aku nehhhhh.....mak dah siap2 prepare....bdk kechik nie tlg bwk letak depan umah....

  
 arrrrrr...dah sampai kampung...jalan - jalan melawat kawasan dulu.....uishhhhh.....nyaman betoi....naseb baek tak da orang nk nak buat jahat...ya laaaa..bukan bleh sgt...satgi ada la yang terlepas gas2 yang tidak sepatutnya...ekeke....

 ni namanya buah anggur versi orang kampung...Nama diberi buah mertajam atau mentajam..ntah laaa..aku pon tak bapa pasti...antara 2 tu,mmn satu yg betoi...agak2 buah ni asal bukit mertajam kottt...ehehe...rasa buah nie serupa anggur lonDon.....cuma buah nie tak cukup vitamin z..klu dah cukup vitamin tue...mesti sama ngn buah anggur lonDon tu....Bertapa hebatnya kampung den...ahahaha

 uishhhh...cantik bangattttt sihhhhh...saper2 bleh teka pokok apa namanya????...ni la pokok taugeh...ahahaha...alaaaa..taugeh..taugehhhh tue...yg gitu2 tu...

Dah penat berjalan....relex2 duluu kat banglow ciptaan ayah....ni lagi la nikmat.....makan banyak2 sampai tak larat nk begerak..pastu parking kat sini....pastu buat2 letih..apa lagi..pengsan2..ahaha..huhhhhhh...nikmat nya seperti makan ayam kepci....sehinggga menjilat jari.....tak caya...percayalahhhhhh....aku dah bapa kali dok buat cam nie.pengalaman kottt....memang nikmat......ahahaha

OkeYYYY...kita kembali ke sri pentas...SaYoNaRa..

No comments: