Friday, January 1, 2010

Hapi BeSDaY

Happy BeSdaY aDiK...ahahaha...adeyhhh...terlupa la pulak..hehehe...td, time 11.50mlm sebelum masuk new year,tengok-tengok hp berbunyik.sebelom tue dah tergerak hati nie nak tepon umah...dekat skrin ====> My HoMe....eh..orang umah telefon la...arrr..memang pon...ni mesti nk btau new year ke????hurmmmm...memang salah terus..ekeke..Rupa-rupanya....
""salam,abg buat apa???..aku jawab ler..maen tenet nie...aku tanya balik..."wat apa tue"...skalik jawapan memang best.."tgh cakap ngn abg la..."nah ambek terkena sebijik dgn adik aku sorang nie....isk3...ok...trsenyum aku sensorang.....ada ubi ada batas..ada hari mesti kena balik..ahahaha..so,dengan bangganya,adik aku ni "abg,rini besday adik.."eh..Ya Allah...ye laa...rini besday dia..first januari...adusss..terlupa laaa..."abg nk bg hadiah apa?""mak dah bagi kasut bola..bkn main sronok lagi dia dapat kasut bola tue.tiap-tiap petang keja menyepak bola je kejonye.....arrr.."ok,nk bagi hadiah..ermmm...rahsia2...."ahahaha...kakak kompom bagi kek besday...tinggal aku je la..taun lepas aku dah bagi keta control 2 ekor..eh..2 bijik..eh, salah-salah 2 buah la..ye la,dia satu ,aku satu..ahahaha.nanti senang nak race depan umah...baek punya hadiah nie.Taun nie???....dlm hati dah tau,dia nk remote control helicopter...ritu time kuar jalan-jalan kat supermarket,dia dah tunjuk-tunjuk heli tue.."aDiK nak yang nie la...ahahaha"...time tu aku dgn bangganya,ok..nanti abg beli...cewahhhhh..ekeke...dlm hati...adeyhhhh...bankrup2....ahahaha.

arrr...ambek dulu kek besday ni dulu..penat abg buat tau..expert kot klu nk wat kek2 cm nie.iyaletuue..plz respect k!..ngeh3..
haaaa..dah beso panjang..jgn nakal-nakal lagi...ingat pesan mak ayah...klu nakal jgk,nanti abg tarik telinga,takpun kasik flying kick!nak???ahahaha..eh3,,,zalim tul abg cm nie..isk3...wakaka..p/s..aku bkn dari golongan tue ye...ahahaha...
kenangan di Padang Kota....klu x salah, nie time new year taun lepas kot..ntah laa...bantai je la....


hurrmmmm.....heli owh heli....nanti la abg bli k!..klu nak beli,kena beli 2 jgk...klu 1,sian heli tue..x da teman nanti....ceewahhh..padahal aku pon nak maen jgk....hehehehe

~~~*Semoga panjang umur,berjaya dalam pelajaran, perjalanan hidupmu dirahmati dan dimurahkan rezeki oleh Allah...semoga menjadi anak yang soleh dan hamba yang bertaqwa~~~*

"apabila matinya anak Adam itu,terputuslah semua perkara dalam hidupnya,melainkan 3 perkara":

~ilmu yang bermanfaat yang disampaikanya

~sedekah dan amal jariahnya

~anak yang soleh yang sentiasa mendoakannya

1 comment:

-Butterfly- said...

ok tolong beli TIGA..
/me nak gak..bahahaha~ ;p